Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Mikkel Jensen 8 måneder siden.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Mikkel Jensen 8 måneder siden.
Hej.
jeg er lige flyttet til Hadsten, og har fisket stykket ved Bistrup gods, to gange som gæst, lækkert stykke, og fik på andet besøg 2 flotte havørreder, med den største på 2,57kg.
de andre strækninger i hadsten nærområde, er det da muligt at købe gæste/dagskort som til stykket ved Bistrup gods.
på forhånd tak.
Mvh Mikkel.
Hej Mikkel
Hjeteligt velkommen. Dagkort kan man kun købe til foreningens bistro stykke. Skynd dig at melde dig ind i stedet så kan du købe gæstekort til vennerne – hvis vi ses ved åen skal jeg gerne give lidt tips til steder
Hej Mikkel,
Lars Skov har budt dig velkommen, det vil jeg også gerne. Hvis du vil have lidt tip og fiduser kan det være en god idé at møde op til klubaften, se kalender, der er altid nogle erfarne fiskere der kan hjælpe dig igang i Danmarks bedste havørred vand.
Du skal være velkommen.
John@lilleaaen.dk
Formand HLF
Ok Mange tak.
det kan godt tænkes jeg møder op på jeres næste klub aften i fiskelyet, og får en sludder og lidt sladder, og måske lokkes til et medlemsskab.
Mvh Mikkel.